Tilaus- ja toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa alkaen 16.12.2020.
Viimeisin päivitys ehtoihin: 30.4.2024.
Verkkokauppa
Sec And Safe Solutions Oy
Kuhatie 1 B, 01490 Vantaa
050 5411 229
[email protected]
Ilmoittautumisen sitovuus ja muutokset varaukseen lähi- ja webinaarikoulutuksissa
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Koulutukseen ilmoittautumisen voi siirtää veloituksetta tai perua kaksi vuorokautta ennen koulutuksen alkamisajankohtaa. Muussa tapauksessa veloitamme koulutuksesta täyden osallistumismaksun.
Koulutukseen tulee saapua ajoissa. Mikäli osallistuja myöhästyy koulutuksesta eikä voi myöhästymisensä johdosta enää osallistua opetukseen, tulee hänen maksaa koulutuksesta täysi hinta.
Sec And Safe Solutions Oy ei vastaa ilmoittautumislomakkeella annetuista virheellisistä tiedoista.
Koulutuksen peruuntuminen
Sec And Safe Solutions Oy pidättää oikeuden siirtää tai perua koulutuksen ilman korvausvelvollisuutta esimerkiksi tilanteessa, jossa osallistujamäärä koulutuksessa on liian vähäinen tai kouluttaja sairastuu.
Sec And Safe Solutions Oy ei korvaa koulutushinnan lisäksi koulutuksen peruuntumisesta aiheutunutta muuta haittaa tilaajalle tai osallistujalle.
Ilmoittautumisen siirtäminen
Ilmoittautumisen siirtäminen on mahdollista, kun koulutuksen alkuun on alle kaksi viikkoa eikä koulutustapahtuma ole vielä alkanut. Ilmoittautumisen voi siirtää korkeintaan kerran ja maksimissaan kuukauden päähän alkuperäisestä koulutusajankohdasta.
Koulutus laskutetaan alkuperäisen koulutusajankohdan mukaisesti.
Koulutuksen voi perua veloituksetta neljätoista (14) vuorokautta ennen tilauskoulutuksen ajankohtaa. Muussa tapauksessa veloitamme sovituista koulutuksista täyden hinnan tilaajalta.
Verkkokursseille ilmoittautuminen, osallistuminen ja peruutusehto
Verkkokurssin tilaamalla ostaja sitoutuu maksamaan verkkokurssin kokonaisuudessaan ilman peruutusoikeutta.
Verkkokoulutuspalvelutuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaisesti perutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai digitaalisen sisällön toimittaminen on sähköisesti aloitettu.
Peruutusoikeutta ei ole myöskään yhdistelmäkoulutuksilla, joiden osana Sec And Safe Solutions Oy tarjoaa verkkokoulutuspalvelutuotteita, edellä mainittuun ehtoon viitaten.
Verkkokurssin suorittaja vakuuttaa suorittavansa verkkokurssin itsenäisesti ja annettujen ohjeiden mukaisesti. Jos verkkokurssilla edellytetään tunnistautumista. Tunnistautuneen henkilön tulee olla sama henkilö kuin verkkokurssin suorittajan.
Sec And Safe Solutions Oy:llä on tekijänoikeus koulutuksiensa sisältöihin, mitä ei ole erikseen lähdeviittauksella merkitty.
Koulutusmateriaalin kopioiminen, kuvaaminen, julkaisu tai käyttäminen muutoin kuin koulutuksen suorittamiseen on ehdottomasti kiellettyä tekijänoikeuslain mukaisesti.
Maksutavat yksityishenkilöille
Koulutuksen maksu tulee suorittaa ennen koulutusta.
Maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Sec And Safe Solutions Oy verkkokaupassa tai yhteistyökumppaneidemme verkkokaupassa. Mikäli osallistuminen perutaan toimitusehtojen mukaisesti, maksu palautetaan.
Verkkomaksaminen tapahtuu verkkokaupassamme suojatulla yhteydellä Paytrail Oyj:n verkkomaksu-palvelun kautta. Palvelu sisältää suomalaisten pankkien verkkomaksupalvelun.
Maksutavat yrityksille
Yrityksille maksutapoina ovat verkkolasku sekä sähköpostilasku, jos koulutusta ei ole maksettu suoraan ilmoittautumisen yhteydessä.
Maksuehto on normaalisti 7 päivää. Laskua maksaessa tulee aina käyttää laskun mukaista viitettä.
Lasku lähetetään valitsemallasi maksutavalla koulutuksen tilaamisen jälkeen.
Kuljettajan ammattipätevyysmerkintä
Osasta koulutuksistamme on mahdollista saada kuorma- ja linja-autonkuljettajan ammattipätevyyskoulutuksen jatkokoulutuspäivä sekä ammattipätevyysmerkintä. Ammattipätevyysmerkinnästä veloitamme koulutuksen hinnan lisäksi 11,50€ + alv. 0%
Ammattipätevyysmerkintä rekisteröidään 48h kuluessa koulutuksen päättymisestä. Huomioithan koulutusta varatessasi että kaikki koulutuksemme eivät ole ammattipätevyysmerkinnän sisältäviä koulutuksia. Varmistathan koulutusta valitessasi, että koulutuksen kyseessä on ammattipätevyyskoulutus. Koulutuksen voi myös suorittaa ilman ammattipätevyysmerkintää.
Ammattipätevysmerkinnän tilaus on sitova eikä sitä voida perua esimerkiksi tilanteissa, jossa ammattipätevyysmerkinnälle ei ole tarvetta.
Merkintää ei voi tilata koulutuksen päättymisen jälkeen.
Alennuskoodit ja sopimushinnat
Mahdollinen alennuskoodi tai sopimustunnus tulee syöttää koulutukseen ilmoittautumisen yhteydessä, verkkokaupassa sille varattuun kenttään.
Alennuskoodin voimassaolo ilmoitetaan sen luovutuksen yhteydessä tilaajalle.
Yritys- tai henkilökohtaista alennuskoodia ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle tai sopimuksen vastaiseen käyttöön.
Koulutuksen todistus ja kortti
Mahdollinen alennuskoodi tai sopimustunnus tulee syöttää koulutukseen ilmoittautumisen yhteydessä, verkkokaupassa sille varattuun kenttään.
Yhteydenotot
Jos koulutuksesta myönnetään lupa- tai pätevyyskortti, toimitamme kortin tilauksen yhteydessä annettuun postiosoitteeseen.
Sec And Safe Solutions Oy ei vastaa postin kadottamista korteista ja/tai todistuksista eikä myöskään väärin annetuista osoitetiedoista, eikä niihin osoitetuista postituksista.
Tarvitattaessa voimme tilata asiakkalle uuden kortin kattojärjestöltä. Tilaus laskutetaan asiakkaalta hintaan 15 euroa + alv 24.%
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sec And Safe Solutions Oy
[email protected]
050 5411 229
Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa alkaen 16.12.2020.
Viimeisin päivitys ehtoihin: 26.5.2023.
Verkkokauppa
Sec And Safe Solutions Oy
Kuhatie 1 B
01490 Vantaa
0505411229
secandsafe.fi
3020642-1
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Verkkolasku sekä sähköpostilasku yrityksille.
Verkkolaskun sekä sähköpostilaskutuksen osalta maksuehtona on laskun päiväyksestä 7pv netto tai sopimuksen mukaan.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sec And Safe Solutions Oy
Kuhatie 1 B
01490 Vantaa
0505411229
secandsafe.fi
3020642-1
Toimitustavat ja -kulut
Koulutuksiemme hintaan kuuluvat kaikki postitettavat materiaalit mm. kortit, todistukset, koulutusmateriaalit jne.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Verkkokoulutusten osallistumislinkit toimitetaan viimeistään koulutusta edeltävänä päivänä klo 22.00 mennessä.
Toimitamme koulutustodistuksen ja/tai todistuksen ammattipätevyyskoulutuksen jatkokoulutuspäivästä kun tilaukseen liittyvät maksut on suoritettu.
Jos kyseessä on korttikoulutus, toimitetaan kortti tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen.
Palautusehdot
Koulutuksen peruuttaminen
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Koulutukseen ilmoittautumisen voi siirtää veloituksetta tai perua kaksi vuorokautta ennen koulutuksen alkamisajankohtaa. Muussa tapauksessa veloitamme koulutuksesta täyden osallistumismaksun. Koulutukseen tulee saapua ajoissa. Mikäli osallistuja myöhästyy koulutuksesta eikä voi myöhästymisensä johdosta enää osallistua opetukseen, tulee hänen maksaa koulutuksesta täysi hinta.
Sec And Safe Solutions Oy pidättää oikeuden siirtää tai perua koulutuksen ilman korvausvelvollisuutta esimerkiksi tilanteessa, jossa osallistujamäärä koulutuksessa on liian vähäinen tai kouluttaja sairastuu. Sec And Safe Solutions Oy ei korvaa koulutushinnan lisäksi koulutuksen peruuntumisesta aiheutunutta muuta haittaa tilaajalle tai osallistujalle.
Ilmoittautumisen siirtäminen on mahdollista, kun koulutuksen alkuun on alle kaksi viikkoa eikä koulutustapahtuma ole vielä alkanut. Ilmoittautumisen voi siirtää korkeintaan kerran ja maksimissaan kuukauden päähän alkuperäisestä koulutusajankohdasta. Koulutus laskutetaan alkuperäisen koulutusajankohdan mukaisesti.
Tilauskoulutuksen tilaus on sitova. Koulutuksen voi perua veloituksetta neljätoista (14) vuorokautta ennen tilauskoulutuksen ajankohtaa. Muussa tapauksessa veloitamme sovituista koulutuksista täyden hinnan tilaajalta.
Verkkokurssien peruutusehdot
Verkkokurssin tilaamalla ostaja sitoutuu maksamaan verkkokurssin kokonaisuudessaan ilman peruutusoikeutta. Verkkokoulutuspalvelutuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaisesti perutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai digitaalisen sisällön toimittaminen on sähköisesti aloitettu (Käyttäjätunnus lähetetty asiakkaalle). Peruutusoikeutta ei ole myöskään yhdistelmäkoulutuksilla, joiden osana Sec And Safe Solutions Oy tarjoaa verkkokoulutuspalvelutuotteita, edellä mainittuun ehtoon viitaten.
Kuorma- ja linja-auton kuljettajan ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivän rekisteröintimaksu
Koulutuksesta on mahdollista saada kuorma- ja linja-autonkuljettajan ammattipätevyyskoulutuksen direktiivipäivä. Ammattipätevyysmerkinnästä veloitamme koulutuksen hinnan lisäksi 11,50€ + alv. 0%
Ammattipätevyysmerkintä rekisteröidään 48h kuluessa koulutuksen päättymisestä.
Huomioithan työturvallisuuskortin koulutusta varatessasi että kaikki koulutuksemme eivät ole ammattipätevyysmerkinnän sisältäviä koulutuksia. Varmistathan koulutuksen ajankohtaa valitessasi, että koulutuksen perässä lukee “AMP”, jolloin kyseessä on ammattipätevyyskoulutus.
Koulutuksen voi myös suorittaa ilman ammattipätevyysmerkintää.